Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΒΟΥΝΑ Η ΠΙΣΤΗ;;;;;;;;;;;;;;



Ξαφνικά σήμερα το πρωί ημέρα Παρασκευή 9 Ιουλίου
εμφανίστηκε μπροστά μου ,
ακριβώς μια ανάσα από το πρόσωπό μου
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΒΟΥΝΟ.
ΟΧΙ δεν υπερβάλλω ,
αυτό το βουνό είναι υπαρκτό από σήμερα στο Δρόμο μου
και όχι δυσανάβατο, ΑΛΛΑ ΑΒΑΤΟ.
Κανένας μα κανένας άνθρωπος ,
ούτε και ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου,
δεν μπορεί να το μετακινήσει ,
από μπροστά μου για να συνεχίσω τον δρόμο μου.
Και όχι δεν είναι ασθένεια.
Είναι υπόθεση εργασίας.
Που είναι αδικαιολόγητη.
Κοιτούσα προς την έξοδο του πηγαδιού
και δεν πρόσεξα το βουνό.
Έπρεπε να ήμουν πιο προσεκτική.
Αλλά και πάλι , μήπως ήρθε η ώρα μου;;;;

ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ;;;;;;

Μετακινεί η Πίστη, βουνά ;;;;;;;


ΥΓ. Ευχαριστώ τον φωτογράφο της διπλανής
πόρτας για την φωτογραφία του
ΥΓ. Ευχαριστώ τη Λίνα για την συμπαράσταση της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου