Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ....




ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ ΦΤΑΙΝΕ .....

ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ...

Εγώ που είμαι άσχετη από την τέχνη της φωτογραφίας ,
θαυμάζω τις φωτογραφίες των ειδικών,
επαγγελματιών και μη,
και ΟΧΙ όλες τις φωτογραφίες ,
Αλλά μόνο αυτές που μόλις τις βλέπω,
ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΖΩ
και αυτές ........ μου μιλάνε.
δηλαδή συγκινούν την καρδιά και το μυαλό μου.

γιατί όπως είπε και ο Henri Cartier Bresson !

* όταν φωτογραφίζεις , το μάτι, το μυαλό και η καρδιά
βρίσκονται σε μιαν ευθεία*

ΥΓ. Η υπέροχη φωτογραφία του δρόμου την νύχτα είναι από τον
AMATEUR PHOTOGRAPHER
http://bilsot1.blogspot.com/ τον οποίο ευχαριστώ θερμά.

ΥΓ. Τα λόγια του Bresson τα βρήκα στο blog ΦΩΤΟ-Γραφω

ΥΓ. Βασίλη τα κατάφερα, και σωστά να αναφέρω τις πηγές μου
και να προσθέσω τα ιστολογια που παρακολουθώ

ΥΓ. Δεν υπάρχει χρόνος,
ΟΛΑ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ !



1 σχόλιο: