Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΟΥ ...

.....όλοι μας ζούμε

βασιζόμενοι στους άλλους,

όπως προστάζει

ο νόμος ο αιώνιος.

Κι αφού είναι έτσι,

ας ζούμε με αγάπη και καλοσύνη.

Αναζητάμε ο ένας τον άλλο

στη μοναξιά μας και

περπατάμε στο ΔΡΟΜΟ

όταν δεν έχουμε δικό μας

παραγώνι για να ξαποστάσουμε.

Φίλοι κι αδέρφια μου ,

ο πιο φαρδύς και ξεκούραστος

δρόμος είναι

Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ .

καλέ μου φίλε ..για να ζήσει,

το καθετί που υπάρχει

βασίζεται σε όλα όσα υπάρχουν,

παντού και πάντα,

....................................

ο Δρόμος μου που τον διάλεξα

ανάμεσα σε δεκάδες

άλλες φωτογραφίες δρόμων ,

είναι ο δρόμος που φωτογράφησε

ένας amateur photographer

τον οποίο θερμά ευχαριστώ.

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι από το

Bilsot1.Blogspot.com, στις 7-11-2009 και

στις 22-3-2010, εγώ τον συνάντησα

στις 31-5-2010 και σήμερα έμαθα και

το όνομα του : είναι ο δρόμος προς

Κορωνησια Αρτας.



1 σχόλιο:

  1. ...κι όπως όλοι δρόμοι, κάπου καταλήγει κι αυτός.
    Είναι ένα μέρος όπου η ηρεμία της φύσης, η ομορφιά της θάλασσας, οι αγνοί άνθρωποι που κατοικούν κι ο καταγάλανος ουρανός, όλα μαζί φωνάζουν "υπάρχει κι η ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ" !!!
    Όχι αυτή των πολιτικών και της μιζέριας, των αρπακτικών και της μίζας, αλλά της "κατά φύσιν ζειν" .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή