Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Καλώς ορίσατε Asteroid και KostasManios !


...εάν γράψω το διήγημα και κερδίσω ,
θα της αγοράσω το φόρεμα που βλέπω
στη βιτρίνα του Παριζιάν.
Είναι κόκκινο
με τετράγωνα και κύκλους .
Μου αρέσει , γιατί
μοιάζει με την αφίσα που έχει
ο Σπύρος στο μαγαζί.
Την έχει κάνει ένας ζωγράφος
με παράξενο όνομα.
από κάτω γράφει :

* Έξω η ζωή είναι πολύχρωμη *

Μπροστά βλέπουμε κάτι μαύρες σιδεριές,
σαν τετράδιο με τετραγωνάκια,
και από πίσω πολλά πολλά χρώματα.
Πηγαίνω μακριά για να δω
αν τα χρώματα θέλουν κάτι να πουν ,
αν έχουν σχήμα .
Κάθε φορά βλέπω κάτι διαφορετικό.
Προχτές είδα έναν ελέφαντα στην έρημο
αλλά με μπλε άμμο.
Μου αρέσει πολύ αυτό το έργο
γιατί το βλέπεις με πολλούς τρόπους ,
σαν να διαβάζεις ένα βιβλίο
και να αποφασίζεις
τι θα κάνει ο ήρωας στο τέλος.
Μου αρέσει και ο τίτλος .
Την ώρα που πίνω τον καφέ μου
είναι σαν να έρχεται ο ζωγράφος
πάνω από τον ώμο μου
και να λέει :

* Μη στεναχωριέσαι , ρε φίλε
Έξω η ζωή είναι πολύχρωμη *
Κι αν το καλοσκεφτείς,
έτσι είναι :
από μακριά δεν είναι άσχημη η ζωή .
..............................
Χρησιμοποίησα το απόσπασμα
από το διήγημα του βιβλίου
της Αμάντας Μιχαλοπούλου
με τίτλο
*Έξω η ζωή είναι πολύχρωμη*
γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι
που μου χαρίζουν
οι σελίδες των φωτογράφων
που παρακολουθώ ανελλιπώς ,
αυτό μου θυμίζουν κάθε στιγμή
οι φωτογραφίες τους,
πως ο,τι και να γίνεται μέσα μας ,
ΕΞΩ η ζωή είναι πολύχρωμη ,
και πολύχρωμη σημαίνει
ΟΛΑ τα χρώματα,
ή όπως πάρα πολύ ωραία
το είπε ο Asteroid :
Όλα Ζωή Είναι !
..................................
Η φωτογραφία είναι από μία
εξαιρετικά θαυμάσια ταινία
Pleasantville.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου