Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΒΑΡΟΣ ΓΝΩΣΗΣ




Εγώ , σήμερα το πρωί,
έφαγα ,
τίποτε το πιο φυσικό
και το πιο κοινό.
Το μεσημέρι,
κι ύστερα το βράδυ ,
θα φάω πάλι ,
όπως όλος ο κόσμος ...


Τι λέτε σεις ; ;
Όλος ο κόσμος δεν τρώει
σ΄ αυτή τη γη ; ;

Νομίζω, όχι !
Μου τόπαν...
Είναι πολύ θλιβερό,
μα είναι μοιραίο .

Ω! Δεν βρισκόμαστε
στον Παράδεισο !
Πρέπει να ξέρεις
να δέχεσαι
την μοίρα σου!
Άλλωστε,
δεν μπορείς να κάνεις
τίποτε..
Έτσι δεν είναι ; ;
Δεν μπορείς...

....................................

Εγώ, σήμερα το πρωί ,
έ φ α γ α .


Όμως αυτοί ,
δεν έφαγαν.
Μα τι μπορώ εγώ
ν΄αλλάξω ; ;
Ο,τι κι αν θέλω
να προσφέρω ,
δεν θα θρέψω εγώ
με το μερίδιο μου
- απλό μερίδιο-
τον κόσμο,
όλους όσοι πεινούν
πάνω στη γη.

....Συνέχεια οι φτωχοί
μας ενοχλούν.....
σαν να μη φτάναν
οι δικές μας έγνοιες !

Άλλωστε,
απασχολούμαι τόσο
με τα ζητήματα μου !
Κι αυτοί μού
είναι ξένοι....

ΕΓΩ,
σήμερα το πρωί ,
έ φ α γ α .

ΡΑΟΥΛ ΦΟΛΛΕΡΩ

ο δρόμος που με οδήγησε
σε αυτή τη φωτογραφία
είναι αυτός : http://a-prosar.blogspot.com/


1 σχόλιο: